Pentru a putea să postaţi comentarii trebuie să fiţi logat!
28-03-2010 12:25:06 |
Pt.GABY |
Iliuta
Iliuta
Vatra-Dornei Romania
|
Va salut si va multumesc ca ati citit raspunsul meu dat lui Darius si in acelasi timp vad ca v-ati sesizat foarte promt pentru a-mi raspunde.Sper sa nu intram intr-o polemica care va dura la nesfarsit.Am vazut pozele la care faceti referire d-voastra si intr-adevar cainii din imagini sunt cu roba cu manta,dar pozele sunt postate inainte de discutia dintre proprietarii de canisa referitoare la manta.Pe mine m-a deranjat simplul fapt,ca unui copil nu i s-a facut un mic privilegiu care pentru el ar fi insemnat enorm.Cu toate acestea nici mie nu mi-ar placea sa vad tot felul de caini pe site care ar aduce un aspect de imagine nedorit rasei.Apreciez munca crescatorilor cu toate ca raspandirea rasei in zona ar trebui sa fie mai ,,accesibila",iar,viitorii proprietari ar trebui alesi mai ales de catre crescatori.Va spun sincer,ca sunt multi viitori proprietari care au conditii excelente de a creste exemplare de rasa ,dar cateodata cel mai greu este achizitionarea unor pui.Sa-i dam CIOBANESCULUI ROMANESC DE BUCOVINA ceea ce merita cu adevarat.Cu respect. |
|
28-03-2010 13:53:32 |
pt dl Iliuta - Vatra Dornei |
Sebastian Ratiu Sebastian Ratiu
Radauti SV
|
Acel mic privilegiu facut unui copil (de care vorbiti) poate fi un mare deserviciu rasei!
Cainele lui Cordos Darius are culoare brun-deschis sur iar capul este tigrat!!!!
Indiscutabil administratorii sitului vor posta fotografii cu caini "mantalati" dar nu de culori atipice!!!
"Accesibili" sunt cainii care se vand la pretul unui sac de mancare!
La puii "neaccesibili" (200-300 de euro) crescatorul are de platit:
-viza asoc. teritoriala
-actele puilor(pedigree, carnet de performanta, microcip)
-monta (proprietarului masculului)
-pt. a obtine acte ambii parinti trebuie sa aiba drept de monta (plata expozitiilor)
Puii au:
-carnet de sanatate
-deparazitari
-vaccinuri
-sunt alimentati corespunzator (suplimente nutritive)atat puii cat si femela in gestatie/lactatie
Un crescator este raspunzator prin actele care insotesc cainele de viitorul acestuia!!!!
Concluzie!
Un pui "accesibil" ii va aduce "crescatorului" un beneficiu de suta la % si deseori batai de cap proprietarului....
Un pui "neaccesibil" ii va aduce batai de cap crescatorului (fara beneficiu material) si multa siguranta viitorului proprietar!!!
|
|
28-03-2010 11:10:14 |
Pt domnul Dorin |
ady
puskipuski
iasi romania
|
aveti idee cam ce temperament ar putea sa aiba metisii dintre o femela de CRB si un caucazian,va intreb pentru ca pe mine cel mai mult ma intereseaza la un caine agresivitatea si nu rasa sau culorile.Mi-a spus cineva ca metisii sunt foarte agresivi, este adevarat? va multumesc |
|
28-03-2010 13:33:40 |
Pt.ady IS |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Superagresivitatea nu este unul din caracterele de baza ale C.R.B. daca tot doriti un caine agresiv de ce nu luati un caucazian?In cadrul rasei agresivitatea depinde si de la individ la individ.Daca aveti rabdare si persistati in selectie poate veti obtine ceea ce doriti nu este nevoie de a combina rasele intre ele si de a sta la "mana" hazardului. |
|
28-03-2010 10:43:29 |
pt Cordos Darius Avram |
Sebastian Ratiu
Sebastian Ratiu
Radauti SV
|
Dupa cum stii ti-am raspuns pe mail de fiecare data unor intrebari sau nedumeriri ...
Ti-am spus ca ai un caine frumos dar in acest moment are o culoare atipica cu ce prevede standardul!!!!
Te-am sfatuit sa ai RABDARE si sa iti arbitrezi cainele!
Probabil de aici si aceasta retinere a postarii pozelor (de cei indreptatiti)......, nefiind vorba de roba mantalata!
Se pare ca preturile "onorabile" sunt departe de standard!
|
|
28-03-2010 09:12:36 |
pt. Darius |
Iliuta
Iliuta
Vatra-Dornei Romania
|
Tare sunt curios si eu sa vad cand iti va posta cineva cainele pe site-ul ,,BUCOVINA DOGS" . Observi ca acest site este PRIVAT, si pozele se pun doar pe spranceana ?Ii rogi de vreo trei saptamani si nu te-a bagat nimeni in seama , mai ales , ca ti-au vazut cainele si au observat din poza ca este cu manta , subiect pe care ei il dezbat in contradictoriu in ultimul timp .Daca era cumparat de la o canisa care face parte din cercul lor , si ai fi dat 300 de euro pe el cand avea 5-6 saptamani ,chiar daca are manta acum era postat pe site , dar asa , fiindca l-ai cumparat de la un crescator cu buna credinta ,care ti l-a dat la un pret onorabil banuiesc ,nu ti-l baga nimeni in seama , cu toate ca exemplarul tau poate fi mult mai frumos decat ceea ce prezinta ei uneori . Nu fi suparat dar asta e realitatea . Iti doresc succes in continuare si sper ca pe parcurs sa dai crezare spuselor mele , cu toate ca adevarul de multe ori supara .Bafta multa ! |
|
28-03-2010 10:46:59 |
pt Iliuta - Vatra Dornei |
gaby gabriel
suceava romania
|
Tin sa te informez ca spusele tale sunt total eronate uita-te la pozele de la id 1617, 1591, 1590, 1505, 1504, 1503, 1409, 1408 toate sunt poze facute de mine unor caini care nu provin de la nici o canisa ci de la simpli proprietari sau crescatori si pe care le-am trimis domnului Ghiuta. Eu personal nici macar nu-l cunosc pe domnul Dorin Ghiuta Stefan, nu am vorbit nici macar la tel, am corespondat doar prin mail, si mi-a raspuns de fiecare data si ii multumesc pt sfaturile si raspunsurie date. daca te uiti la acele fotografii spre surprinderea ta ai sa vezi ca o parte din acei caini sunt si mantalati! te rog nu acuza pe nimeni pt ca nimeni nu este obligat sa-i faca un servciu altcuiva, mai ales nu acuza personele care se ocupa de acest site pt ca nu este un lucru usor si care totusi sunt atat de binevoitoare! nu uita ca acele persoane poate mai au ele problemele lor!!! |
|
28-03-2010 10:17:21 |
Pt.Iliuta Vatra Dornei |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Domnule Iliuta in mare parte va inselati.Sunt caini care nu provin din nici o canisa recunoscuta sau cel putin proprietari si caini pe care nici nui cunosc si au fost postati pe acest site.S-ar putea sa aveti dreptate in ce priveste site-ul privat.Totusi daca ar fii s-ar incasa niste bani ceea ce nu este cazul.Siteul nu este al meu dar totusi in limita timpului ,find rugat si de d-nul dr. Marius fac si eu ce pot.
Domnului Darius i-am raspuns pe mail ce parere am despre cainele dumnealui.Noi aici pe acest site incercam sa aratam cam cum am dori si cum ar trebui sa arate rasa in viitor,cel pe care il detine d-nul Darius corespunde anatomic rasei dar suprafata culorii pe corp nu este de dorit la ceea ce se vrea la un C.R.B. in viitor.Noi cei de aici care ii cunoastem (pe caiini)intelegem despre ce este vorba,dar cei din srainatate care confrunta pozele de pe site cu standardul au sa aiba o dilema care nu stiu cat de tare ne-ar avantaja.Inca o problema,catelul d-lui Darius nu este "mantalat"este un sur sau gri tigrat.
Va multumesc ca totusi ne-ati facut onoare de a intra pe site,dupa cum vedeti nu este PRIVAT,nu v-am cenzurat.
In alta ordine de idei un catel la 8 saptamani si nu la 5-6 a costat la mine cel mult 250 euro .Cateii au la acest pret carnet de sanatate care atesta tratamentele profilactice si curative pana la data vanzarii,carnet de performanta,microcip si certificatul de origine in care si care arata valoarea genetica a celor din care provine puiul.Valoarea genetica este atestata prin arbitraje acestea sau luat dealungul timpului si tot dealungul timpului sau cheltuit si bani cu ei,deci intr-un fel sau altul mai trebuie sa si recuperam din bani.
Sunt persoane care aici in zona vand caini la pretul pe care il spuneti d-stra si care nici macar nu au un carnet de sanatate la catel dar nu fac parte din cei cu care eu am tangenta, cred mai mult ca sigur ca-i cunoasteti. |
|
27-03-2010 21:24:20 |
Poze |
Cordos Darius Avram
Darius si Bucov
Targu Mures Romania
|
Inca nu am primit raspuns la intrebarea : Cum pot sa pun si eu ceva poze pe site cu un CRB foarte frumos ? Va rog sa ma ajutati. |
|
28-03-2010 06:40:55 |
|
saladin saladin
oradea romania
|
Trimiti un mail cu fotografiile respective, fie la dl. Ghiuta, fie la dl. Pop. Nu uita sa scrii numele cainelui( cainilor). |
|
27-03-2010 14:02:56 |
Ptr Domnul Ghiuta |
Sandru Bogdan
Bogdan.Ioan
RUCAR Romania
|
Pun doua poze facute cu telefonul cand am venit cu el acasa,nu am pedigree la mine,eu sunt la bucuresti va pot suna sa va spun cand ajung la Rucar. |
|
26-03-2010 21:47:55 |
pentru cunoscatori |
ovidiu
ovidiu george
suceava romania
|
cum as putea obtine drept de reproducere pt un mascul |
|
26-03-2010 21:13:58 |
|
adrian
adrian
Bucuresti
|
Regretabila dispariția lui Box, un mascul cu un temperament care ma impresionat!
 |
|
26-03-2010 20:56:34 |
Pentru domnul Giuta Dorin |
dumitrache
Dumitrache Constantin
targoviste romania
|
Domnule Giuta detin o femela de CRB in varsta de 8 luni mama ei provenind din canisa dumneavoastra si se numeste Zara de Humor. Cum as putea sa postez si eu niste poze cu femela mea de 8 luni. |
|
28-03-2010 13:39:24 |
Pt .Dumitrache C-tin |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Dati-mi un telefon ,va rog. |
|
26-03-2010 20:08:40 |
Poze |
Cordos Darius Avram
Darius si Bucov
Targu Mures Romania
|
Buna, am si eu o intrebare: Cu cine sa vorbesc sau cine ma poate ajuta sa pun cateva poze cu cainele meu pe site ? E un CRB superb. Cu stima, Darius Cordos. |
|
25-03-2010 20:54:35 |
pt cunoscatori |
Vlad Sarghiuta
vladsarghiuta
Sascut(bacau) romania
|
e indicat sa se administreze Nonovulin catelelor care au intrat in calduri?ce recomandati?acest medicament mia fost dat de catre med vet pt catelusa. |
|
26-03-2010 10:46:37 |
Pt.Vlad Sarghiuta |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Nici nu va pot recomanda si nici nu va pot spune sa nu-l administrati.
Daca vreti sa o sterilizati castrati-o chirurgical.
Daca nu vreti s-o dati la monta separati-o de masculi.
Este chiar foarte simplu.
Pentru relatii despre nonovulin intrati pe un site de specialitate.Eu personal produse de acest gen nu am folosit niciodata ,au sau sunt cu doua taisuri . |
|
25-03-2010 19:29:31 |
|
ovidiu
ovidiu george
suceava romania
|
salut pe toti iubitorii de crb.doresc sa vad poze cu azorica de horodnic care a apartinut doamnei cioban ileana, daca exista la galerie si daca ma poate ajuta cineva. va multumesc |
|
26-03-2010 10:39:00 |
Pt.Ovidiu Ghe SV |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Cainele la care faceti referire nu se afla pe site. |
|
24-03-2010 18:30:32 |
Pentru dl. Ghiouta Dorin |
mihai
radoimihai
giurgiu romania
|
Multumesc frumos atat pentru raspuns cat si pentru promptitudine . Cu stima _ R.MIHAI |
|
24-03-2010 09:06:43 |
buna ziua!! |
bruna@brita:X
ionut
oradea romania
|
cum pot sa postez si eu ceva caini ??daca stie cineva ziceti-mi va rog!! |
|
24-03-2010 10:29:02 |
|
saladin saladin
oradea romania
|
Si eu sunt din Oradea. Unde locuiesti?! As vrea sa-ti vad cainii!!! |
|
23-03-2010 20:19:25 |
Ptr.dl. Ghiuta Dorin |
mihai
radoimihai
giurgiu romania
|
Spuneti-mi va rog frumos si mie cum sa procedez sa pot lua legatura cu proprietarul masculului Luca de Radaseni din Bucuresti , foto id 1592-93-94 . Aveti cumva o adresa de e-mail ?
Poate altcineva sa ma ajute in acest sens ? |
|
24-03-2010 08:42:50 |
pt.radoimihai |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
0761333895 |
|
23-03-2010 17:18:54 |
SALUTARE |
Sandru Bogdan
Bogdan.Ioan
RUCAR Romania
|
Am si eu o rugaminte,am un mascul din Bour,masculul meu are 6 ani stiti ceva despre acest BOUR,niste poze ceva stie cineva unde pot sa vad. |
|
23-03-2010 18:30:27 |
Pt.Sandru Bogdan |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Daca aveti un mascul din Bour inseamna ca l-ati cumpasat de la mine.Ce culoare are si din care femele provine daca vreti sa-mi spuneti. |
|
23-03-2010 16:08:03 |
Pentru domnul Sebastian Ratiu. |
Cordos Darius Avram
Darius si Bucov
Targu Mures Romania
|
Buna , V-am trimis un e-mail cu poze cu cainele meu. Astept parerea dumneavoastra. |
|
22-03-2010 20:43:31 |
Pt domnul Dorin |
ady
puskipuski
iasi romania
|
Am o femela CRB are 13 luni jumate cand ar trebui sa intre in calduri? Si inca ceva, poze cu Martin sunt pe site? |
|
22-03-2010 21:02:12 |
PT.Ady Iasi |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Cu Martin nu se gasesc poze la galeria foto dar puteti sa vedeti imagini video la istoric.Primele doua filmulete cainele mai mult pe sur, eram la o expo. chiar la Iasi la 'Agronomie".
Daca nu va intrat in calduri la 9 luni nici la 1 an si doua luni atunci s-ar putea sa intre la 1 an si 5-6 luni. |
|
22-03-2010 21:01:47 |
Pt'Gaby SV |
Ghiuta Stefan Dorin bucov
Gura Humorului Romania
|
Cainele Grecu a fost cumparat de mine impreuna cu unchesul meu Vasilovschi Epifanie de la Vasile a lui Pahon din Doroteia la varsta de 9 luni.Mai tarziu a fost vandut d-lui Vraci Ion din Iaslovat care a facut mai multe monte cu grecu cu diverse femele.Cate si cum nu va pot spune fiindca ei nu tin o evidenta a montelor,fatarilor si nu urmaresc unde s-au dus produsii.Pot sa va zic ca a avut din Grecu un mascul pe nume Codrut care a murit la varsta de 8 sau 9 ani.Cainele se poate vedea la istoric la Pg.2 filmuletul 5 chiar la inceput.La sfarsit sunt doua domnisoare imbracate in national iar una din ele tine un catelandru de la Grecu(catelul pe gri si cu brezatura mai lata}. |
|
22-03-2010 16:29:49 |
pt domnul Ghiuta! |
gaby
gabriel
suceava romania
|
buna ziua! as dori niste informatii despre cainele Grecu proprietar Epifanie Vasilovschi din G. Humorului. l-am vazut intr-o poza la varsta de 4 ani in 1996 mi s-a parut un mascul CRB extraordinar mai ales pt acea vreme. as dori sa stiu mai multe detalii despre acel mascul si daca exista urmasi din el! va multumesc! |
|
21-03-2010 16:47:09 |
pt. Nelu Fercal |
Sebastian Ratiu
Sebastian Ratiu
Radauti SV
|
"--nu numai culoarea conteaza la un caine. "
Ai perfecta dreptate! sunt diferente si din alte p.d.v., indeosebi la cei veniti dintr-o anumita filiera... ! |
|
|
|