english
Ciobanesc romanesc de Bucovina
1 ... « 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 » ... 98
Pentru a putea să postaţi comentarii trebuie să fiţi logat!
09-08-2011 20:22:05 foto
Marianna Pawelczyk
Baba Henira
Gdynia
Polonia

Yes, I have this same problem, and I want to show you like lives CRB in Poland. ;-)
 
07-08-2011 11:15:28 foto
Morosan Florin
ciprianron
Gura Humorului
Romania

cum pot sa adaug foto in galerie?
 
04-08-2011 16:32:03 Felicitari Liei de Plai Vrancean!
cristidumitrescu
cristidumitrescu
bucuresti

Momentan, poza de la "cea mai cotata fotografie "este Lia de Plai Vrancean la varsta de 10 saptamani, fiica lui Scorilo, propritar Cipere Lucian din Bucuresti.
 
04-08-2011 15:31:29 greseala
morosanu cristian
morosanu cristian
suceava
romania

Buna ziua.
Sunt Cristian Morosanu, Presedintele Asociatiei Chinologice a Judetului Suceava.
Din pacate, calculatorul meu nu a permis vizualizarea pozei de la "cea mai cotata fotografie". Eram obisnuit cu Scorilo.
Acum cred ca e Sabin de Plai Vrancean. Domnul Stroe poate sa ma contrazica. Restul...ramane valabil.
Cu sanatate, Cristian Morosanu.
 
04-08-2011 09:15:19 re:dilema
caruceriu sorin ioan
sorin ioan crb 2011
botosani
romania

multumesc pentru lamuriri.sper ca nu am suparat pe nimeni..nu am avut intentia de a fi tendentios.respect munca tuturor crescatorilor.o zi buna!
 
04-08-2011 09:01:10 pt. dl. caruceriu sorin ioan
morosanu cristian
morosanu cristian
suceava
romania

Buna ziua.
Sunt Cristian Morosanu, presedintele Asociatiei Chinologice a Jud. Suceava.
Domnule Caruceriu, ma bucur ca sunteti unul dintre cei care indragesc CRB. La "cea mai cotata fotografie" este Scorilo de Plai Vrancean. Un caine care a confirmat la foarte multe expozitii, in urma arbitrajelor. ESTE CEL MAI TITRAT EXEMPLAR AL RASEI. Ca recomandare, ar fi foarte bine sa-l aveti drept model, in munca dvs. de selectie. In ce priveste canisa la care va referiti, si cred ca este vorba despre canisa "de Plai Vrancean" a domnului Stroe Macovei din Focsani, atunci aflati ca exemplarele produse de aceasta obtin rezultate remarcabile in expozitiile chinologice.
Ce vreau sa spun cu aceasta: domnule Caruceriu, INTERNET-ul are riscurile lui. A vedea multe poze si filmulete nu inseamna ca le-ati vazut neaparat pe cele care trebuie. Informatia, mai ales in domeniul CRB, trebuie bine cernuta. Este intr-adevar o "explozie" de informatie eronata. Dar adevaratele rezultate se vad in expozitiile canine. Unii si altii doar vorbesc din tribune.Sa alegi bine reproducatorii, sa-i reproduci, apoi sa selectionezi corect este o munca foarte grea. Daca veti incerca, va veti convinge. Nu va hazardati cu vorbe preluate automat de la altii. De altfel, nu-i usor sa cresti mai multi caini, darmite sa-i reproduci corect, sa-ti pastrezi cativa pui din care sa-i alegi pe cei mai buni, sa-i promovezi in expozitii, apoi, cu cei care au confirmat sa faci performanata. Apoi...ati spus bine "doar" de jumatate de an. Personal, cred ca v-ati grabit cu aprecierile. Chinologia se face acasa si in expozitii.Cu truda.
De vorbit, votat, cantat, criticat,e usor.
Oricum, va doresc mult succes in caliatate de proprietar de CRB, sper unul conform cu standardul.
Cu consideratie, Cristian Morosanu.
 
04-08-2011 00:28:52 dilema
caruceriu sorin ioan
sorin ioan crb 2011
botosani
romania

sunt proprietar de crb de doar jumatate de an dar am vazut multe poze si filmulete...mi-am facut o idee despre caracteristicile si calitatile fizice ale rasei.ma intreb de ce la categoria ''cea mai cotata fotografie'' apar doar exemplare ce provin dintr-o anumita canisa?de ce masculi cu cap de femela? cine voteaza?cum pot sa votez si eu?
 
01-08-2011 13:47:58 Articol - omologare ciobanesti romanesti
moderator
Ciobanesc Romanesc de Bucovina

http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/se-lupta-pentru-omologarea-ciobanestilor-romanesti-116613/
 
31-07-2011 14:46:18 TULNIC DE PLAI VRANCEAN
Mot Petrica www
petrica mot
Peretu/Teleorman
Romania

http://www.youtube.com/watch?v=tqSfVBm0sZY
 
31-07-2011 13:15:55 despre agresivitate
Mot Petrica www
petrica mot
Peretu/Teleorman
Romania

Imi pare rau daca din filmuletele ale caror linkuri au fost postate aici s-a desprins ideea ca CRB ar fi o rasa "AGRESIVA" sau ca as promova agresivitatea cainilor. Nicidecum! In filmulet am surprins vivacitatea unui caine, dorinta de joaca dar si reactia lui atunci cand i se fac lucruri care nu ii convin. Spun "am surprins" nu "am dorit(urmarit) sa surprind"! Am fost si sunt impotriva agresivitatii! Daca ati fi citit cu atentie ati fi remarcat faptul ca am precizat ce m-a impresionat: pe strada este jucaus cu toti copiii iar in curte unde se mai intampla sa faca si prostii reactioneaza "cu tupeu" atunci cand este certat(desigur nu verbal ci cand il ia cineva de ceafa sa-l scuture in semn de dezaprobare). Faptul ca procedeaza asa pe mine unul ma bucura si ma multumeste, cred ca asa ar trebui sa fie orice caine si aici nu ma refer la CRB ci la modul general. Personalitatea lui puternica va fi slefuita nu va fi incurajata, dar nici suprimata nu va fi! Mi-am luat caine de paza nu papagal! Este totusi al 5-lea CRB care creste la mine in curte, nu pot sa spun ca am experienta, ar fi un cuvant prea pretentios ce putin la momentul asta, dar totusi cateva lucruri am invatat observand cum evolueaza ceilalti 4. La momentul actul mai am 2 CRB adulti in curte -Dicu de Humor(3 ani) si Liza de Plai Vrancean(1,5 ani)- pe care ii scot frecvent pe strada si ii las liberi, pe care copiii vin si pun mana, se joaca, dar in curte nu poti sa intri nici cu parul. Un prieten mai curajos a intrat cu parul la Liza cand nu eram acasa pentru ca nu a avut incredere cand i-am spus ca in curte nu mai pune mana pe ei. Norocul lui a fost ca pe Liza o tin legata cu un lant gros. Singur mi-a spus ca era in stare sa rupa lantul cand s-a dus cu parul la ea, ca i-a apucat parul de cateva ori si a muscat din el. Daca eram acasa nu se intampla asta pentru ca nu l-as fi lasat sa o faca, asa dupa cum am spus nu incurajez si nu sunt de acord cu agresivitatea! Initial am vrut sa nu postez un punct de vedere legat de interventiile de dupa postarea mea anterioara, dar am considerat ca este mai bine sa aduc unele lamuriri pentru o mai buna si corecta intelegere. Nicicand nu am facut nici cel mult o secunda de lectii pentru dezvoltarea sau incurajarea agresivitatii cu nici un caine! Exemplele pe care le-am dat mai sus au scopul de a arata faptul ca CRB sunt niste caini echilibrati care stiu cum trebuie sa se comporte pe strada dar stiu si ce au de facut cand trebuie sa-si pazeasca proprietatea! Chiar daca sunt caini de show nu si-au uitat menirea! Sunt totusi caini de paza, sau cel putin asa scrie in standard! Raspunsul meu nu este o replica, nu este o disculpare, se vrea a fi doar o precizare a pozitiei mele vis a vis de agresivitate!
 
31-07-2011 12:31:56 Ptr. d-ul Ghiuta
Oachis Razvan www
Oachis
Saschiz
Romania

Multumesc pentru raspuns, nu ma dezamageste deloc, dimpotriva, pe masura ce il citesc imi confirma profunda intelegere pe care o aveti asupra acestei rase.
Avand in vedere agresivitatea, care poate fi innascuta sau dobandita, eu totusi nu recomand aceste exercitii de inraire crescatorilor incepatori.Cu cei cu experienta altcumva se pune problema.
Toata stima, d-ule Ghiuta, si mult succes crescatorilor care doresc sa pastreze nealterat caracterul rasei !

Imi cer scuze moderatorului, nu am dorit sa jignesc sau sa judec pe nimeni, mi-am exprimat parerea vis-a-vis de metoda de educatie.Poate cenzura ar trebui sa fie mai putin stricta, fiindca dialogul si schimbul de pareri nu a fost niciodata distructiv !

cu stima !
 
30-07-2011 18:49:48 Pentru d-ul Ghiuta
Oachis Razvan www
Oachis
Saschiz
Romania

Avand in vedere nenumaratii catei CRB pe care i-ati crescut, considerati normale si utilizatati aceste jocuri de exacerbare a agresivitatii (la un catel si asa dominant) prezentate in filmulete?Le recomandati si proprietarilor carora le dati cateii,poate la primul catel??
personal am vazut suficienti caini ,din rase finisate sau nefinisate, necontrolabili datorita greselilor facute in perioada de crestere, astfel incat nu sunt de acord cu asa ceva...
avand in vedere experienta dumneavoastra, astept cu interes raspunsul si recomandarile...
 
31-07-2011 10:32:53 Pt. d-ul Oachis Razvan
Ghiuta Stefan Dorin
bucov
Gura Humorului
Romania

Va multumesc pt.interesul pe care il acordati raspunsului meu dar veti fi poate dezamagit de el si asta din cauza ca este foarte simplu:
prin natura formarii rasei(ma refer la C.R.B.)aceasta in genofondul ei nu are gena unei agresivitati exagerate.Se poate ca la zeci sau sute de exemplare sa apara unul foarte agresiv si de necontrolat dar acel exemplar se elimina sau mai bine zis nu se baga la selectie.
Cainii pe care i-am crescut dealungul timpului cel putin din cate stiu eu si din cate mi-au spus proprietarii unde au plecat cateii niciunul nu a manifestat agresivitate fata de stapanul care la format,crescut.
Ca sa fiu poate mai bine-nteles si asta ma refer si la alti crescatori de alte rase potential agresive in general si la ciobanesti in special,fiecare isi lauda rasa(prin prisma agresivitatii utilizarii acesteia si controlului asupra ei),sunt deacord dar pana la punctul in care se stie pentru ce a fost creata ca agresiune si asupra cui?
Exista greseala de a compara lucrul unui caucazian,CAO,caine de paza moscovit etc ,care de altfel sunt foarte buni pentru ceea ce a fost creati,cu obiectul muncii unui C.R. raportat la aceleasi conditii de clima mediu si relief,ori nu poti sa faci un concurs de aptitudini pe terenul si necesitatile unei rase pentru a avea aceleasi rezultate sau poate chiar mai bune cu alta rasa. Deasemeni si modul in care isi fac "serviciul"(cu toate ca rezultatul este acelasi),este diferit.
In concluzie la C.R.B niciodata sau cel putin intr-un procent f.foarte mic s-ar putea sa apara un exemplar care sa aiba o agresivitate iesita din comun pt. rasa si pentru ceea ce a fost creata ca utilitate,dar in nici-un caz aceasta nu va fii indreptata inpotriva stapanului(cand catelul va creste) prin ceea ce noi numim jocuri de inraire sau incredera in propriile puteri.
 
30-07-2011 23:52:31 pt. Oachis Razvan
moderator
Ciobanesc Romanesc de Bucovina

Va reamintim daca nu ati luat la cunostinta din interpelarile anterioare ca pe acest site nu se judeca cainii si crescatorii.
Va rugam sa va analizati pe viitor parerile pe care nimeni nu vi le-a cerut!
 
30-07-2011 12:19:13 Ptr. d-ul Petrica Mot
Oachis Razvan www
Oachis
Saschiz
Romania

felicitari pentru catel, este foarte frumos...
din pacate este un caine dominant, si daca veti continua in acelasi mod educatia lui, cred ca veti avea probleme.Va citez :"" cand este urechiat si certat sare sa muste"".D-ul Gabriel Cocu dadea o regula de baza : nu-i permiteti catelului sa faca cea ce v-ar deranja cand va fi adult- sa sara cu labutele, sa muste, etc...aceste filmulete eu le-as incadra in categoria- ''asa nu''...
d-na parea mirata cand catelul a agatat-o, la fel va fi si peste un an, cand,considerandu-se exemplarul alfa, cainele,devenit mare si puternic,o va marai....
pana la trei luni, catelul meu facea lucrurile astea cu un fox-terier, acum isi consuma energia cu un ciobanesc adult, si cand intrece masura e corectat rapid...
cu stima!

 
30-07-2011 17:44:13 Pt.Petrica Mot
Ghiuta Stefan Dorin
bucov
Gura Humorului
Romania

Nu pot si nu vreau sa contrazic pe nimeni dar C.R.B.in dresaj nu se compara cu "alte rase".Ceea ce face d-nul Gabriel Cocu este pt. rasele consacrate ,finisate, la C.R.B. altcumva se pune problema(dresajul).
Nu sunt un atotcunascator dar nu se poate face o generalizare "la gramada "in dresaj.
 
29-07-2011 21:51:05 CRB
Petrisor Mugurel Hogea www
Petrisor Mugurel
Iasi
Romania

Buna seara. Se poate sa ma ajute cineva cu niste informatii privind constructia a doua custi pentru catelusii mei. M-ar interesa masurile necesare, materiale, modelul, etc. Multumesc anticipat. Sanatate si Doamne Ajuta!
 
29-07-2011 16:53:48 pt moderator
Cristin
cristin
Cerghizel-Mures

Am trimis cateva poze cu Raza de Brailita,femela CRB. Sper sa postati poze cu ea.
 
29-07-2011 09:22:56 pt. petrica mot.
adrian
adrian
Bucuresti

Felicitări pt. noua achiziţie, sa trăiască şi sa fie sănătos!
 
29-07-2011 00:52:36 TULNIC DE PLAI VRANCEAN
Mot Petrica www
petrica mot
Peretu/Teleorman
Romania

De cateva saptamani sunt fericitul detinator al unui deosebit CRB -TULNIC DE PLAI VRANCEAN!
Multumesc domnului Stroe Macovei pentru acest minunat catel! Este un mascul foarte agresiv, la 2 luni face paza ca un caine adult. Ce m-a impresionat in mod deosebit la el este faptul ca se joaca pe strada, pe stadion cu toti copiii, dar cand este certat si urecheat sare sa muste.
Atasej si linkuri catre filmulete cu el postate pe youtube: http://www.youtube.com/watch?v=5DduOfEJUz0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ciO2lGIu9x8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=HNgo2PE1m8o&feature=related
 
27-07-2011 13:37:45 Eros Dor de Bucovina
10vasilache
Chiriac Vasilache
Maicanesti
Romania

Frumos Eros,un mascul care seamana foarte bine cu tatal sau ARAN.
Sa aveti noroc de amandoi.
 
27-07-2011 19:26:23 Eros & Erick
Sebastian Ratiu
Sebastian Ratiu
Radauti SV

Va multumesc, multa sanatate si bafta cu puiutii!
 
25-07-2011 12:17:47 Pt viitori proprietari
moderator
Ciobanesc Romanesc de Bucovina

Pentru cei interesati de achizitionarea unui pui de CRB va punem la dispozitie cateva articole:
http://hamham.org/2011/01/30/cum-alegem-un-catel-de-rasa/
http://hamham.org/2011/02/16/cu-sau-fara-pedigree/
http://hamham.org/2011/04/04/crescatorii-buni-sau-rai%E2%80%A6cum-ii-identificam-pe-cei-responsabili/
 
25-07-2011 12:16:59 pt. Radu - Bucuresti
moderator
Ciobanesc Romanesc de Bucovina

Cu sau fara bani pe site-ul www.bucovinadogs.ro nu se pot posta anunturi de pui fara acte sau a caror veridicitate nu se poate verifica! Acest site NU va promova "industria" cainilor vanduti fara pedigree sau la coltul strazii!
Multumim pentru intelegere.

 

1 ... « 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 » ... 98
 


Modernism.RO
...